zondag 4 maart 2012

Wie ben ik?

Hallo,

Mijn naam is Martin Hoekstra en ik woon in Heerenveen. Ik ben geboren in Katlijk  een klein dorpje vlakbij Heerenveen. Doordat ik iets nieuws wilde met mijn leven besloot ik me aan te melden voor een project op school en zo belande in in Ethiopië om daar 2,5 maanden voor meester te spelen. Met dit project gingen natuurlijk meerdere mensen/cursisten mee en één van die cursisten zijn zus is nu mijn vriendin.

Mijn vriendin en ik zijn avonturiers en altijd bezig met nieuwe dingen. Ik heb een bedrijf die websites door middel van een CMS bouwt en zijn is Juristen. We maken gretig gebruik van elkaars kwaliteiten. Zo heeft mijn vriendin inmiddels 6 webwinkels in de lucht en als ik de auto van een klant steel sta ik volledig in mijn recht. Dit laatste is natuurlijk niet waar, maar mijn algemene voorwaarden liegen er niet om.

Ik ben altijd al met computers bezig geweest. Na mijn diploma automonteur te hebben gehaald, tja ik heb ook geen idee wat ik daar mee wilde bereiken, ben ik de ICT ingegaan. Dit ging behoorlijk gemakkelijk en binnen een mum van tijd was is twee niveaus gestegen. Inmiddels studeer ik Media/vormgeving en dit vind ik nog steeds erg leuk om te doen.

Zo dit was even in een half a4 heel snel door mijn leven.

Martin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten