dinsdag 3 juli 2012

Het is weer dinsdag, dus een nieuwe blog!


Het is weer dinsdag, dus een nieuwe blog! Helaas had ik afgelopen week weinig tijd om onderzoek te doen. Afgelopen vrijdag begon ik al te brainstormen waar ik dinsdag over moest gaan schrijven.  Luisterend naar het nummer I'M TOO SEXY van Right Said Fred tijdens de foute 111 van Q-music kon ik ook geen inspiratie krijgen.


Ik ben wel bezig met een aantal nieuwe blogs, maar die zullen over lange tijd pas online komen omdat dit enig onderzoek vereist. Ik ben wat aan het testen op social media gebied. Zo heb ik binnen drie dagen 40 nieuwe vind-ik-leuks op mijn bedrijven pagina op Facebook gekregen. Dit is nog lang niet genoeg voor mij dus zodra ik nog meer likes heb ga ik beschrijven hoe ik dat heb gedaan.

Ook staat er een project over de werking van Twitter voor de deur. Hoe krijg je hier snel volgers?En daarmee bedoel ik natuurlijk echte volgers die niet met 20.000 man uit Hongkong komen. Hoe ik dit ga doen? Geen idee, eerst nog maar even wat likes op Facebook scoren.

Hoe meer likes en volgers , hoe krachtiger een pagina wordt. Hiermee bedoel ik dat een bedrijfspagina (met een link naar uw website) die veel likes heeft er voor kan zorgen dat u hoger in de zoekmachines eindigt.

Nu even genoeg over de toekomst.  Afgelopen week ben ik bezig geweest met het werven van nieuwe klanten. Smartin Design is van plan om in de zomer flink te gaan groeien. Dit wil ik gaan doen door websites voor nieuwe klanten te gaan maken en mijn pakketten uit te breiden.  Ik adverteer nu op verschillende manier met een aanbieding: Basis CMS website vanaf €199,-. Ook heb ik heel veel informatie over Social media gelezen waardoor ik dit nog sterker kan inzetten als marketing omgeving.

Niet veel interessants te melden deze week, maar des te meer ik komende weken weer in petto heb.


2 opmerkingen:

  1. Nice, ben benieuwd naar je bevindingen over het vinden van volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog even geduld, het onderzoek is nog niet afgerond ;)

    BeantwoordenVerwijderen