dinsdag 15 januari 2013

Hoe gemakkelijk werkt een CMS?

Veel mensen die graag een website / webwinkel zouden willen zijn bang dat ze naderhand niet overweg kunnen met het 'lastige' systeem achter de website. Smartin Design biedt in de eerste instantie een zeer gebruiksvriendelijk CMS systeem en daarbij ook nog eens alle ondersteuning die u wenst. Nu heb ik daarbij bewijs dat het zelfs zonder de aangeboden ondersteuning prima kan werken. Mijn vrouw wilde weer een nieuwe website, nadat ik al twee websites en vier webwinkels voor haar heb gebouwd. Het werd tijd dat ze er zelf eens mee aan de slag ging. Ze was al bekend met één van de systemen die wij aanbieden, namelijk Joomla. Wordpress had ze echter nog nooit mee gewerkt en dat systeem raad ik aan wanneer iemand een website vooral gaat gebruiken om te bloggen. Dit was haar bedoeling en koos dus voor deze voor haar onbekende CMS.

Ze is zelf aan de slag gegaan en heeft een succesvolle website opgezet. Deze website trekt al veel bezoekers en genereert zelfs inkomsten. Dit alles heeft zij zelf uitgevonden, dankzij de gebruiksvriendelijkheid van het Wordpress systeem. Mijn klanten laat ik uiteraard niet aan hun lot over, maar ik zie wel dat mensen die er zelf actief mee aan de slag gaan er naderhand meer voldoening uit halen. Klanten zijn zo enthousiast over hun eigen ontwikkeling en vertellen het liefst alles over hun website aan iedereen. En zo blijven ze groeien.

Smartin Design blijft natuurlijk de uitvoerder en biedt de gewenste ondersteuning maar kan de opdracht natuurlijk altijd geheel uit handen nemen. Ook voor zoekmachineoptimalisatie, het doen van updates en andere technische handelingen blijven wij net zo actief als voorheen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten