vrijdag 12 september 2014

De wijnwebwinkel!

De afgelopen tijd is er hard gewerkt aan nieuwe webwinkels en websites. Vaak als er een website of webwinkel wordt gebouwd kom je van allerlei zaken te weten. Doen we de marketing er ook nog eens bij dan komen we over producten en diensten van onze klanten (bijna) alles te weten. Inmiddels weet ik van alles en nog wat over motoronderdelen, keukenapparatuur, witgoed en zelfs over (niet geschikt voor kinderen) speelgoed.


In deze blog vertel ik u graag over de webwinkel waar ik de afgelopen tijd erg druk mee bezig ben geweest.


Een goed wijntje ging er altijd al in, maar wat nu als deze wijn een Terra Vitis keurmerk heeft? Tja, ik wist ook niet wat het was! Omdat het verhaal achter Terra Vitis mij zo ontzettend aanspreekt deel ik dit graag met u. Op de Nederlandse website van Terra Vitis zegt men het volgende:

Terra Vitis wijnen zijn duurzame kwaliteitswijnen met een groot respect voor mens, natuur en milieu. Vanuit hun passie onderwerpen Terra Vitis wijnboeren in Frankrijk hun wijnen aan een streng ecologisch concept. Vanaf de stok tot aan de botteling. Volgens recensenten met als resultaat: “Wijnen zoals Bacchus ze heeft bedoeld!”.


Kortom: wijn gemaakt van gezonde druiven. Deze zijn dus niet preventief bespoten o.i.d. Wijnkenners (waar ik mezelf nog lang niet tot durf te benoemen) proeven dit. Het leuke is hierbij dat er in de webwinkel al wijnen vanaf €6,30 te verkrijgen zijn. Ook wil ik u graag de volgende filmpjes laten zien die ik hier goed bij vind passen:






Natuurlijk kan ik niet voor de producten van elke klant zoveel interesse wekken. Deze keer is dat anders uitgepakt. Afgelopen zaterdag mocht ik de gloednieuwe webwinkel presenteren bij een wijnproeverij. Heb ik uw interesse gewekt? Probeer een een heerlijke Terra Vitis wijn of kom eens langs op een proeverij.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten