donderdag 4 oktober 2012

Zo veel mogelijk diensten of juist niet?


Deze week heb ik last van enorme drukte. Dit is natuurlijk een goed teken, maar de blog liet even op zich wachten. Helaas is de blog van deze week dan ook erg kort.

Het enige wat ik u deze week wil mededelen is mijn vraag of het verstandig is om als bedrijf veel producten/diensten aan te bieden. Of is het slimmer om enkel en alleen op één onderdeel te richten. Een tijdje geleden heb ik mijn bedrijf uitgebreid van alleen websites naar meer. In theorie kon ik al huisstijlen en dergelijke maken, maar dit prees ik niet aan. Nu ik dat wel doe, vraag ik mij af of mijn (potentiële) klanten door de bomen het bos nog wel zien.



Nou heb ik het gevoel dat het bij mij nog meevalt aangezien alles onder vormgeving zou kunnen vallen. Toch zit ik er aan te denken om voor elk product/dienst ook nog een eigen website te maken. Naast http://www.smartin.nl zou een aparte website voor bijvoorbeeld een huisstijl meer klanten aan kunnen trekken die alleen dat nodig hebben.

Wat denkt u?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten